Róka- és galambgombák pirítva, zöldségekkel, pirított napraforgóval, rukkola salátával

Mit készítek róka- és galambgombából? Kérdezték a minap is, látva a kis kosár gombámat. Pörköltet? Azt nem. Azt ezekből nem, most nem. Szeretem, ha érezhető a gombák íze, szeretem, ha látszik a színük, szeretem, ha nincsenek szétfőzve. A fűszerek és az egyebek, pedig csak kiegészítik, megszépítik, színesítik az ételt. Ez is nagyon finom volt.


A karikára vágott vöröshagymát jól lepirítottam, néhol még karamelizálódott is, ezután adtam hozzá paprika csíkokat és a darabolt gombát, majd a legvégén a paradicsom kockákat. Hogy zöld szín is legyen az ételben, zöld fűszerként petrezselyem is ment bele, a gombához nagyon finom. A gombát és zöldségeket fedő nélkül finoman kevergetve pirítottam, majd rövid ideig lefedve, készre pároltam. Tálaláskor még pici citromos borssal és pirított napraforgóval szórtam meg.
  


A saját gyűjtésű gombákat lássa szakellenőr!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések