Erdei gombák színesen, fűszeres vajon párolt spenóttal, paradicsommal, tojással

Minden napra jut mostanában erdei gomba, sose legyen rosszabb. Egy ételbe azonban sosem kerül sok gomba, mert nem is kell sok, és nem is jó a sok, megterheli a gyomrot. 

Ebbe az ételbe sötét érdestinóru, galambgomba, vargánya és rókagomba jutott. A sötét érdestinóru feketedés után is jól nézett ki a zöld, piros és sárga színek között.


A gombákat megtisztítottam feldaraboltam, a friss spenótot megmostam apróbbra vágtam. Mangalica zsírban fokhagymát pirítottam, mikor már illatozott rádobtam a gombát, egy pár perc múlva a spenótot is, valamint zeller és petrezselyem leveket szintén darabolva. Sóztam, borsoztam. Fedő alatt egy pár percig pároltam, majd tojást ütöttem rá, és lazán összekeverve, kis lángon, fedő alatt megdermesztettem a tojást. A legvégén hozzáadtam a paradicsom kockákat, azokat már csak átmelegítettem.  

A saját gyűjtésű gombákat lássa szakellenőr!


Erdőkóstoló a Facebook-on még több tartalommal,

**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések